• nl Nederlands
  • en English
AVO Magazine - One click closer to Japan
  • Home
    • Wat is AVO Magazine?
    • About us (日本語)
    • Over: 7 Nieuwe Muziekvideo’s Die Je Moet Zien
    • AVO Magazine Podcast
    • AVO Magazine presents
    • Word lid van AVO Magazine’s Discord Server
    • AVO Magazine zoekt jou!
    • Nieuws Insturen naar AVO Magazine
    • Support AVO Magazine
    • Contact
  • Nieuws
    • AVO Magazine
    • Muziek Algemeen
      • Curtain-raiser
      • Muziek Nieuws
      • Muzikaal Tussendoortje
      • Weekly MV
    • Evenementen
      • Conventie en Beurs Aankondigingen
      • Tentoonstelling Aankondigingen
      • Muziek Aankondigingen
      • Overige Aankondigingen
  • Verslagen
    • All
    • Anime Evenementen
    • Japan Evenementen
    • Muziek Evenementen
    • Overige Evenementen
    © The 5.6.7.8's

    Liveverslag: De Garage Rock Queens The 5.6.7.8’s Keren Terug

    MELT-BANANA © A-ZAP Records

    Uit je schil gaan met Melt-Banana in Nottingham’s Rescue Rooms

    © NECRONOMIDOL

    Liveverslag: NECRONOMIDOL in Boston Music Room in Londen

    BRIDEAR ©︎ Zest

    Liveverslag: BRIDEAR en Season Of Ghosts in Camden Underworld in Londen

    © cali≠gari / 客室ノイローゼ

    Liveverslag: De 10.000 stappen van cali≠gari

    JILUKA © DPR JAPAN

    Het sterke slotevenement van eerste HYPER JAPAN ONLINE met JILUKA

    my-hero-academia-the-ultra-stage-detail

    Levert de 2.5D My Hero Academia Stage Play een Plus Ultra-ervaring?

    Nano ©  HoriPro Inc

    Geen gebrek aan plezier terwijl Nano rockt op HYPER JAPAN ONLINE

    FAKY © avex music creative Inc.

    Niets ‘fake’ aan FAKY bij de HYPER JAPAN ONLINE Show

    Trending Tags

      • Anime Evenementen
      • Japan Evenementen
      • Muziek Evenementen
      • Overige Evenementen
    • Reviews
      • All
      • Boek Reviews
      • Film Reviews
      • Game Reviews
      • Muziek Reviews
      • Overige Reviews
      • Product Reviews
      • Series Reviews
      Product Review: Pigeon – Microwave Shortcake

      Product Review: Pigeon – Microwave Shortcake

      Goodbye Eri/SAYONARA ERI © 2022 by Tatsuki Fujimoto/SHUEISHA Inc.

      Zou je hallo moeten zeggen tegen ‘Goodbye, Eri’? — Bite-Sized Review(s)

      "Love Like the Falling Petals" © Toho Studios/Netflix

      Love Like the Falling Petals: Sakura, jonge liefde en drama

      Heterogeneous Andead © WormHoleDeath

      CD Review: Heterogeneous Andead – Chaotic Fragments

      Jujutsu Kaisen

      Jujutsu Kaisen 0: Is de prequel-film een ​​zegen of een vloek?

      Product Review: Heart – Disney Princess Pudding

      CD cover for "Scarlet Holliday" - MONO

      CD Review: MONO – Scarlet Holliday

      © 2021 STUDIO CHIZU

      Is Belle een Schoonheid om te Aanschouwen? Een Filmrecensie

      Product Review: Kracie – DokiDoki Slime

      Product Review: Kracie – DokiDoki Slime

      Trending Tags

        • Boek Reviews
        • Series Reviews
        • Film Reviews
        • Game Reviews
        • Muziek Reviews
        • Product Reviews
        • Overige Reviews
      • Interviews
        • All
        • Artists
        • Cosplayers
        • Muzikanten
        • Overig
        © ZEROSHIKI

        AVO Magazine Interview: 6 vragen aan ZEROSHIKI

        Van links naar rechts: Hideki (gitaar), Reona (zang/gitaar) and Tenji (bas) © Dazedgarden

        AVO Magazine Interview: 6 vragen aan Dazedgarden

        © TRILL-DAN

        AVO Magazine Interview: 6 vragen aan TRILL-DAN

        © TEN-SIN [テンシン]

        AVO Magazine Interview: 6 vragen aan TEN-SIN

        © Get Your Genki Records

        AVO Interview: Even bijkletsen met Christian Preiss van Get Your Genki Records

        BRIDEAR ©︎ Zest

        AVO Magazine Interview met BRIDEAR: “De kern van BRIDEAR is nu echter sterker voelbaar dan voorheen”

        Re:O | Photography by Shay Lin

        AVO Interview: Maak kennis met singer-songwriter Re:O

        Kai © Esprit D'Air | Photography bye Alex Kie

        AVO Interview: Van concept tot podium met Kai van Esprit D’Air

        HIRΦNO KAMINOSE ©︎ Photography by Litchi

        Het doek gaat op voor HIRΦNO KAMINOSE

        Trending Tags

          • Artists
          • Cosplayers
          • Muzikanten
          • Overig
        • Staff picks
        • Colofon
        • Contact
        No Result
        View All Result
        • nl Nederlands
        • en English
        No Result
        View All Result
        AVO Magazine - One click closer to Japan
        No Result
        View All Result
        Home Verslagen Muziek Evenementen

        Niets ‘fake’ aan FAKY bij de HYPER JAPAN ONLINE Show

        AlexD by AlexD
        28 juli 2021
        Reading Time: 4 mins read
        A A
        0
        FAKY © avex music creative Inc.

        FAKY © avex music creative Inc.

        Share on FacebookShare on TwitterShare on RedditShare on LINE

        Meer dan een jaar na de pandemie en nog steeds veel evenementen die online plaatsvinden, HYPER JAPAN is zo’n evenement dat voor de eerste keer naar een online versie is verhuisd. Als onderdeel hiervan, was FAKY betrokken bij een special genaamd Hyper Show! with FAKY. Een intieme fan ervaring via Zoom, waarbij nooit eerder vertoonde beelden van een headline show van eerder in 2021 werden bekeken, gevolgd door een Q&A. Laten we eerst wat meer over de groep te weten komen.

        FAKY Profiel

        FAKY is een vijfkoppige groep, opgericht in 2013 onder Avex’s Rhythm Zone platenlabel. De huidige line-up bestaat uit Akina, Hina, Lil’ Fang, Mikako, en Taki. Er is een verscheidenheid aan nationaliteiten in de groep, aangezien Akina half Japans en Amerikaans is, terwijl Taki’s roots uit Frankrijk en de Filippijnen komen, wat allemaal wordt weerspiegeld in hun muziek, omdat het stuitert tussen Japanse en Engelse teksten. FAKY zag vroeg succes in 2016, toen hun EP Candy nummer 3 bereikte in de iTunes album chart. Niet alleen dat, ze hebben succes gezien met het bereiken van de Top 10 van Spotify’s Viral Top 50 playlists in zowel Japan als de Verenigde Staten. Hun wereldwijde aandacht wordt weerspiegeld in voor de pandemie, FAKY hebben opgetreden op evenementen over de hele wereld, waaronder landen als Brazilië, Spanje, en Canada.

        HYPER Show!

        Ze verspilden geen tijd en sprongen meteen in de FAKY footage, een vooraf opgenomen live show zonder publiek. Interessant genoeg zei Akina tijdens de Q&A sectie dat het oorspronkelijk de bedoeling was dat het voor een klein publiek zou zijn. Maar de groep was blij dat het ook zo kon, omdat het betekende dat ze oogcontact konden maken met fans thuis door de camera, iets waar ze veel gebruik van maakten. Niet alleen dat, gezien hun camera’s aan stonden, konden de fans de groepsleden zien reageren op niet alleen de beelden, maar ook de chat. Het moet gezegd worden, visueel en audio-wise was het gemonteerd om een hoge standaard, en echt toegestaan de meisjes om te pronken met hun zangstemmen als ze geleverd ongelooflijke vocale prestaties op elk nummer.

        De setlist begint met Little More, een mix van vlotte pop met een R&B vibe, die samenkomt als een echte fusie van J-Pop en westerse pop. In de zachtere coupletten benadrukken de gedimde lichten de toon als de dansbewegingen minimalistischer zijn, contrasterend met het meer upbeat refrein als de lichten omhoog gaan wordt het dansen ook dynamischer. Met een snelle cut, zijn de kostuums plotseling veranderd als ze springen in GIRLS GOTTA LIVE. Dit nummer, dat opnieuw een popfusie laat horen, brengt meer brutaliteit in de zang en danst meer over kleine maar sterke bewegingen. Door de enorme hoeveelheid energie was het makkelijk om te vergeten dat je thuis was en niet bij de show zelf.

        Voor het derde nummer bracht FAKY Last Petal ten gehore, een nummer meer aan de J-Pop kant van de schaal met een krachtige ballad stijl refrein met een zachtere choreografie om de toon te weerspiegelen. Het volgende nummer was mijn persoonlijke favoriet van de avond, Light. Waar verschillende popstijlen al eerder zijn genoemd, was dit meer recht uit de jaren ’80. Een echt funky ritme drijft de beat aan, terwijl de meiden energiek over het podium bewegen. Met een algeheel meer helder en gevarieerd lichtontwerp, was het onmogelijk om niet mee te bewegen. Het volgende nummer, Who We Are, laat de meiden ineengedoken horen, een vocaal gefocust optreden. Ze dragen hun hart op de tong en verbergen niet hoeveel dit nummer voor hen betekent. Het tonen van hun eenheid als ze Lil’ Fang steunen, die het beter krijgt, draagt alleen maar bij aan het optreden. Tegen het einde maken ze optimaal gebruik van de camera als ze er een cirkel omheen vormen en de camera ronddraait naar elk van de meisjes voordat ze weer bij elkaar kruipen voor de laatste paar regels.

        De laatste twee nummers waren de ongeziene beelden, het oppakken van de stemming met een sterke pop anthem van Antidote. Met veel danspauzes, kreeg elk groepslid echt de kans om te schitteren en hun vaardigheden te tonen, ondersteund door het meest aanstekelijke refrein van de set. De finale was hun kenmerkende hit, Candy. Ze lieten zich niet tegenhouden door het feit dat het publiek thuis was en er was een call and response gedeelte, waarbij de andere leden werden gebruikt om een publieksgeluid te creëren, zodat de kijkers thuis zich niet zo gek voelden om naar hun scherm te schreeuwen. Het was een echt sterk einde, toen de video eindigde ging het terug naar de live camera’s waar Taki in het Engels sprak en de fans bedankte voor hun aanwezigheid.

        Fan Q&A

        Opnieuw, er was geen tijd te verliezen en de groep ging meteen door naar de Fan Q & A, waar het publiek werd aangemoedigd om hun camera’s aan te zetten om het een meer interactieve en intieme ervaring te maken. De eerste ronde van vragen waren degenen die het publiek al had ingezonden, en een echte pluim voor de MC feilloos schakelen tussen het spreken van het Engels of Japans, afhankelijk van welke taal de meisjes spraken als Akina en Taki sprak in het Engels, Lil Fang deed dat in delen, en Mikako en Hina alleen in het Japans. De vragen hadden een groot bereik van specifiek praten over FAKY, tot zelfs over het dagelijks leven van de meisjes. Een bijzondere interessante vraag ging over een album, waar Akina zei dat ze nog geen commentaar op konden geven, een antwoord op zich in de gedachten van het publiek. Dit, en gewoon de sfeer zelf, gaf de meisjes echt de kans om hun verschillende persoonlijkheden te tonen. Niet alleen door hun antwoorden, maar hoe ze over het algemeen handelden. Het was erg ontspannen, waardoor iedereen plezier kon hebben. FAKY was zelfs blij om nog wat langer door te gaan, waardoor het een absolute traktatie voor de fans werd. Net wanneer je denkt dat het hele evenement speciaal genoeg was, kreeg elk publiek een nummer voor een verloting. Het werd cryptisch vermeld aan het begin, en 5 gelukkige leden wonnen gesigneerde ansichtkaarten van de groep. Helaas, zoals bij alle goede dingen, moest het eindigen en dit eindigde met een webcam groepsfoto.

        \💓Thank you HYPER JAPAN💓/

        We had so much fun✨✨
        とても楽しかったです!
        ありがとうございます🥰#HYPERJAPAN @HYPERJAPANevent pic.twitter.com/7bkWIC5Itu

        — FAKY (@FAKYjp) July 10, 2021

        Samenvatting

        De Hyper Show! with FAKY bleek een niet te missen intieme ervaring te zijn. Met een sfeer die meer voelde als chillen met de groepsleden, kijken naar de show en met een Q & A die meer voelde als een vriendelijk praatje. De liveshow zat ongelofelijk goed in elkaar en het werd nog beter doordat je de reacties van FAKY kon zien terwijl ze meekeken met het publiek. Hopelijk duurt het niet lang meer voordat ze daadwerkelijk live kunnen optreden tijdens een HYPER JAPAN evenement.

        Tags: poppop
        RECLAME
        AlexD

        AlexD

        Writer for AVO Magazine on anime, games, and music. Usually found reading or watching Shonen Jump series.

        Related Posts

        © The 5.6.7.8's
        Muziek Evenementen

        Liveverslag: De Garage Rock Queens The 5.6.7.8’s Keren Terug

        by Peter Dennis
        12 mei 2022
        0

        Ik las ooit een interview met Nirvana's Kurt Cobain in Rolling Stone waarin hij zijn eerste Shonen Knife optreden uitlegde:...

        Read more
        MELT-BANANA © A-ZAP Records

        Uit je schil gaan met Melt-Banana in Nottingham’s Rescue Rooms

        27 april 2022
        © NECRONOMIDOL

        Liveverslag: NECRONOMIDOL in Boston Music Room in Londen

        29 november 2021
        BRIDEAR ©︎ Zest

        Liveverslag: BRIDEAR en Season Of Ghosts in Camden Underworld in Londen

        20 november 2021
        © cali≠gari / 客室ノイローゼ

        Liveverslag: De 10.000 stappen van cali≠gari

        16 november 2021
        Next Post
        © Japone Artists

        Japone Artists debuteert twee gloednieuwe muziekvideo's tijdens HYPER JAPAN ONLINE 2021

        Geef een antwoord Reactie annuleren

        Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

        I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

        Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

        Donate a digital coffee to keep AVO Magazine online
        RECLAME
        Still from Satoe Minono's music video for the song "ああ、なんて地獄 (what a hell…)".

        7 Nieuwe Muziekvideo’s Die Je Moet Zien (Week 20, 2022)

        22 mei 2022
        Recept: AVO Magazine’s 19de Verjaardag Japanse Cheesecakes

        Recept: AVO Magazine’s 19de Verjaardag Japanse Cheesecakes

        16 mei 2022
        Still from LINO LEIA's music video for "ランテルディ (L’INTERDIT)".

        7 Nieuwe Muziekvideo’s Die Je Moet Zien (Week 19, 2022)

        15 mei 2022
        Minami Deutsch © GuruGuruBrain | Photo by Kentaro Takahashi

        Minami Deutsch kondigt 2022 zomertournee door Europa aan

        14 mei 2022
        © The 5.6.7.8's

        Liveverslag: De Garage Rock Queens The 5.6.7.8’s Keren Terug

        12 mei 2022
        RECLAME
        Facebook Twitter Instagram Youtube Soundcloud Discord


        Online magazine sinds 2012. AVO Magazine is een aan Japan gerelateerde entertainmentwebsite met informatie over evenementen in met name Nederland, België en de rest van Europa. Er is een grote focus op Japanse muziek. Andere inhoud die we publiceren zijn verslagen, reviews, informatieve artikelen en interviews. AVO Magazine is ontstaan uit AVO Forum, gestart op 16 mei 2003.

        Contact (Francisca Hagen): info [@] avo-magazine.nl

        Gebruik geen tekst en foto's gemaakt door AVO Magazine zonder toestemming.

        Affiliates

        JPU Records

        1_General CDJapan

        Featured on

        HYPER JAPAN TV logo Lucydafirst - Crate Culture logo

        AVO Magazine Approved

        • Arlequin Photography
        • Get Your Genki
        • Idol is SHiT
        • Japan Jams
        • Japone Artists
        • The Sushi Times

        Join our Discord Server

        ©2003 - 2021 AVO Magazine - One Click Closer to Japan!
        *Donate to keep AVO Magazine online *

        No Result
        View All Result
        • AVO Magazine
          • Wat is AVO Magazine?
          • AVO Magazine zoekt jou!
          • AVO Magazine presents
          • AVO Magazine Podcast
          • AVO Magazine Discord
          • Nieuws Insturen naar AVO Magazine
          • Support AVO Magazine
        • Muziek
          • Nieuws
            • Evenementen
            • Muzikaal Tussendoortje
          • Curtain-raiser
          • Weekly MV
            • Weekly MV Articles
            • Over: 7 Nieuwe Muziekvideo’s Die Je Moet Zien
          • Interviews
          • Reviews
          • Verslagen
        • Evenementen
          • Anime Evenementen Aankondigingen
          • Conventie en Beurs Aankondigingen
          • Muziek Aankondigingen
          • Overige Aankondigingen
          • Verslagen
        • Reviews
          • Boek Reviews
          • Film Reviews
          • Game Reviews
          • Muziek Reviews
          • Overige Reviews
          • Product Reviews
          • Series Reviews
        • Colofon
        • Contact
        This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.