• nl Nederlands
  • en English
AVO Magazine - One click closer to Japan
  • AVO Magazine
    • Wat is AVO Magazine?
      • AVO Magazine presents
    • AVO Magazine zoekt jou!
    • Nieuws Insturen
    • AVO Magazine Podcast
    • Discord
    • Contact
    • Colofon
  • Staff picks
  • Muziek
    • All
    • 3.11
    • Anime Evenementen
    • Artists
    • AVO Magazine
    • Boek Reviews
    • Conventie en Beurs Aankondigingen
    • Cosplayers
    • Curtain-raiser
    • Do It Yourself!
    • Evenementen
    • Film Reviews
    • Fun Facts
    • Game Reviews
    • Informatief
    • Interviews
    • Japan Algemeen
    • Japan Evenementen
    • Muziek Aankondigingen
    • Muziek Algemeen
    • Muziek Evenementen
    • Muziek Nieuws
    • Muziek Reviews
    • Muzikaal Tussendoortje
    • Muzikanten
    • Nieuws
    • Overig
    • Overige Aankondigingen
    • Overige Evenementen
    • Overige Reviews
    • Prijsvragen
    • Product Reviews
    • Reizen in Japan
    • Reviews
    • Series Reviews
    • Specials
    • Staff picks
    • Tentoonstelling Aankondigingen
    • Tokyo 2020
    • Unboxing
    • Verslagen
    • Weekly MV
    Still from GE+IM's music video for "病院の怪談 (Byouin no Kaidan)".

    7 Nieuwe Muziekvideo’s Die Je Moet Zien (Week 32, 2022)

    Product Review: Heart – Sumikko Gurashi Fluffy Pancakes

    Product Review: Heart – Sumikko Gurashi Fluffy Pancakes

    BRIDEAR © Setsuzoku Records

    BRIDEAR’s Decide to Survive Europese tour 2022: Alle data bekend

    Still from Hello1103's music video for "Deconstruction".

    7 Nieuwe Muziekvideo’s Die Je Moet Zien (Week 31, 2022)

    © Paranoid Void

    Paranoid Void deze augustus op tour door Verenigd Koninkrijk

    Collage of bandphotos from the bands MONO, Paranoid Void and MASS OF THE FERMENTING DREGS

    MONO, Paranoid Void en MASS OF THE FERMENTING DREGS treden op tijdens ArcTanGent Festival 2022

    © SABLE HILLS

    Sable Hills voor het eerst op tour door Europa

    Aoiro-Ichigo's music video for the song "A・I・SHI・TE・RU・WA".

    7 Nieuwe Muziekvideo’s Die Je Moet Zien (Week 30, 2022)

    © Minyo Crusaders

    Minyo Crusaders tourt door Europa voor de tweede keer

    Trending Tags

      • Muziek Nieuws
        • Concerten en festivals
        • Muzikaal Tussendoortje
      • Curtain-raiser
      • Weekly MV
        • Over: 7 Nieuwe Muziekvideo’s Die Je Moet Zien
      • Interviews
      • Reviews
      • Verslagen
    • Evenementen
      • All
      • Muziek Aankondigingen
      • Overige Aankondigingen
      • Tentoonstelling Aankondigingen
      BRIDEAR © Setsuzoku Records

      BRIDEAR’s Decide to Survive Europese tour 2022: Alle data bekend

      © Paranoid Void

      Paranoid Void deze augustus op tour door Verenigd Koninkrijk

      Collage of bandphotos from the bands MONO, Paranoid Void and MASS OF THE FERMENTING DREGS

      MONO, Paranoid Void en MASS OF THE FERMENTING DREGS treden op tijdens ArcTanGent Festival 2022

      © SABLE HILLS

      Sable Hills voor het eerst op tour door Europa

      © Minyo Crusaders

      Minyo Crusaders tourt door Europa voor de tweede keer

      © CROSSFAITH

      Crossfaith kondigt Europese tour aan als onderdeel van Atlas of Faith World Tour

      © The Shamisenists

      The Shamisenists bevestigd voor Motocultor Festival 2022

      KAO=S | Photo by Tomoko Hidaki

      KAO=S naar Londen voor concert met speciale gasten Hibiki Ichikawa en DENSHONEN

      © Acid Mothers Temple

      Acid Mothers Temple keert terug naar Europa voor tour in de herfst van 2022

      Trending Tags

      • Interviews
        • All
        • Artists
        • Cosplayers
        • Muzikanten
        • Overig
        © ZEROSHIKI

        AVO Magazine Interview: 6 vragen aan ZEROSHIKI

        Van links naar rechts: Hideki (gitaar), Reona (zang/gitaar) and Tenji (bas) © Dazedgarden

        AVO Magazine Interview: 6 vragen aan Dazedgarden

        © TRILL-DAN

        AVO Magazine Interview: 6 vragen aan TRILL-DAN

        © TEN-SIN [テンシン]

        AVO Magazine Interview: 6 vragen aan TEN-SIN

        © Get Your Genki Records

        AVO Interview: Even bijkletsen met Christian Preiss van Get Your Genki Records

        BRIDEAR ©︎ Zest

        AVO Magazine Interview met BRIDEAR: “De kern van BRIDEAR is nu echter sterker voelbaar dan voorheen”

        Re:O | Photography by Shay Lin

        AVO Interview: Maak kennis met singer-songwriter Re:O

        Kai © Esprit D'Air | Photography bye Alex Kie

        AVO Interview: Van concept tot podium met Kai van Esprit D’Air

        HIRΦNO KAMINOSE ©︎ Photography by Litchi

        Het doek gaat op voor HIRΦNO KAMINOSE

        Trending Tags

        • Reviews
          • All
          • Boek Reviews
          • Film Reviews
          • Game Reviews
          • Muziek Reviews
          • Overige Reviews
          • Product Reviews
          • Series Reviews
          Product Review: Heart – Sumikko Gurashi Fluffy Pancakes

          Product Review: Heart – Sumikko Gurashi Fluffy Pancakes

          Cover for Survive's Live From Death Valley live album

          CD Review: Survive – Live At Death Valley

          Product Review: LOTTE – Crunky Milk Chocolate Bar, Pretzel & Puffs Chocolate Bar, Crunky Balls Milk Chocolate & Cookie Ball

          Product Review: LOTTE – Crunky Milk Chocolate Bar, Pretzel & Puffs Chocolate Bar, Crunky Balls Milk Chocolate & Cookie Ball

          Product Review: Heart – Sumikko Gurashi Purunchuchu Jelly

          Product Review: Heart – Sumikko Gurashi Purunchuchu Jelly

          Kyoto Garden (Holland Park, London) | Photo by Henry Kellner via Wikimedia (CC BY-SA 4.0)

          Een wandeling door Japanse Tuin Kyoto Garden (Holland Park, Londen)

          Esprit D'Air - Oceans (album cover)

          CD Review: Esprit D’Air – Oceans

          Product Review: Heart – Tropical-Rouge Pretty Cure Rainbow Jelly

          Product Review: Pigeon – Microwave Shortcake

          Product Review: Pigeon – Microwave Shortcake

          Goodbye Eri/SAYONARA ERI © 2022 by Tatsuki Fujimoto/SHUEISHA Inc.

          Zou je hallo moeten zeggen tegen ‘Goodbye, Eri’? — Bite-Sized Review(s)

          Trending Tags

          • Verslagen
            • All
            • Anime Evenementen
            • Japan Evenementen
            • Muziek Evenementen
            • Overige Evenementen
            BlackLab © New Heavy Sounds

            Dark witch duo BlackLab betovert Londen

            © The 5.6.7.8's

            Liveverslag: De Garage Rock Queens The 5.6.7.8’s Keren Terug

            MELT-BANANA © A-ZAP Records

            Uit je schil gaan met Melt-Banana in Nottingham’s Rescue Rooms

            © NECRONOMIDOL

            Liveverslag: NECRONOMIDOL in Boston Music Room in Londen

            BRIDEAR ©︎ Zest

            Liveverslag: BRIDEAR en Season Of Ghosts in Camden Underworld in Londen

            © cali≠gari / 客室ノイローゼ

            Liveverslag: De 10.000 stappen van cali≠gari

            JILUKA © DPR JAPAN

            Het sterke slotevenement van eerste HYPER JAPAN ONLINE met JILUKA

            my-hero-academia-the-ultra-stage-detail

            Levert de 2.5D My Hero Academia Stage Play een Plus Ultra-ervaring?

            Nano ©  HoriPro Inc

            Geen gebrek aan plezier terwijl Nano rockt op HYPER JAPAN ONLINE

            Trending Tags

            • Colofon
            No Result
            View All Result
            • nl Nederlands
            • en English
            No Result
            View All Result
            AVO Magazine - One click closer to Japan
            Dutch language / Dutch language
            Home Interviews Overig

            AVO Interview: Even bijkletsen met Christian Preiss van Get Your Genki Records

            Francisca Hagen by Francisca Hagen
            10 maart 2022
            Reading Time: 10 mins read
            A A
            0
            © Get Your Genki Records

            © Get Your Genki Records

            Share on FacebookShare on TwitterShare on RedditShare on LINE

            Er is veel gebeurd sinds ons interview met Christian Preiss in 2019, en dat is niet verwonderlijk, want we zijn nu drie jaar en dus ook vele releases verder. Daarom was tijd om eens te kijken hoe Christian nu tegen muziek aankijkt na al die jaren van het samenstellen van Japanse indiemuziek op cassettebandjes, de huidige activiteiten, de diverse releases op cassette, vinyl en cd’s, en natuurlijk de toekomstplannen van Get Your Genki Records. Volume 9 van Get Your Genki zal ook in de schijnwerpers staan.

            AVO Magazine: Met Get Your Genki volume 9 net uit, hoe kijk je terug op wat je sinds 2018 hebt uitgebracht?

            Christian: Ik ben eigenlijk heel blij met wat ik heb bereikt. Ik heb veel geweldige nieuwe bands ontmoet, nieuwe contacten opgedaan en ongelofelijk veel geleerd. Natuurlijk heeft COVID-19 roet in het eten gegooid. Natuurlijk kan het altijd beter en zouden we veel meer mensen kunnen bereiken, maar ik heb nu een hele vaste fanbase die altijd uitkijkt naar nieuwe compilaties en dat geeft me de energie om door te gaan. Ook de samenwerking met Ashton Lamont verloopt steeds soepeler en we begrijpen elkaar bijna blindelings, wat erg leuk is. Over het geheel genomen ben ik echt heel tevreden, alleen zou ik graag meer feedback krijgen want je weet nooit precies wat de mensen daarbuiten het leukst vinden.

            AVO Magazine: Je hebt het niet bij alleen compilaties gehouden, was daar een reden voor?

            Christian: Ik speelde al lang met het idee om een album of een EP voor een band te produceren. Sommige bands op de Get Your Genki compilaties hebben veel van hun nummers alleen in digitale distributie en ik vind het soms jammer dat deze geweldige nummers niet verschijnen in het passende kader dat ze naar mijn mening verdiend zouden hebben. Dus toen Takara Araki een liedje leverde voor een van mijn releases en ik al haar andere liedjes hoorde, wist ik dat het erg jammer was om deze geweldige liedjes alleen in een liefdeloos digitaal formaat te horen. Ik ben heel erg dankbaar dat niet alleen zij, maar ook het label waar ze gewoonlijk haar muziek op uitbrengt, Tanukineiri Records, ermee instemde om de CD uit te brengen op Get Your Genki Records. En ik ben nog steeds erg blij dat zoveel mensen gratis hebben meegewerkt aan deze release, ik waardeer het echt!

            Ik heb andere albums uitgebracht met onregelmatige tussenpozen, mijn laatste release buiten de reguliere serie was een vinyl single met UNCLE JOHN. Als je deze twee nummers op de 45 beluistert, zul je je zeker heel snel realiseren waarom dit soort muziek op een single thuishoort en je het met het digitale formaat helemaal verkeerd doet!

            AVO Magazine: Het is iets wat me van tijd tot tijd gevraagd wordt naar aanleiding van mijn publicaties van artikelen waarin ik nieuwe muziek promoot, maar nu kan ik deze vraag stellen aan iemand die nieuwe muziek uitbrengt, zowel digitaal als fysiek: wat is goede muziek voor jou?

            Christian: Haha, ik ben altijd bang geweest voor zo’n vraag. Goede muziek moet mij in de eerste plaats op een of andere manier raken. Het hoeft niet het soort muziek te zijn waar ik normaal gesproken naar luister, het kan ook een stijl zijn waar ik helemaal niet van hou, maar als de muziek me aanspreekt en iets met me doet, dan is het goede muziek voor mij. Ik hou bijvoorbeeld niet van country muziek, dus echte originele Amerikaanse country, dat is gewoon niets voor mij. Maar toch is er dat ene of dat andere liedje, waar ik mezelf op betrap dat ik dan toch mee fluit of dat me dagen daarna nog in het hoofd blijft zitten. En of ik het nu mooi vind of niet, dat is voor mij een goed liedje. Het hoeft niet per se een pakkende melodie te zijn, het kan ook lomp zijn of zelfs negatieve gevoelens oproepen, maar het moet iets met me doen (behalve mij natuurlijk totaal ergeren), dan is het goede muziek voor mij.

            AVO Magazine: Kun je iets delen over je proces voor het vinden van muziek en wanneer je besluit dat het op je compilatie kan of een aparte release verdient?

            Christian: Meestal vind ik nieuwe bands via Twitter. Aangezien ik nu een relatief groot netwerk heb, krijg ik veel interessante muziek in mijn tijdlijn. Maar in het algemeen zijn alle sociale netwerken enorm belangrijk voor mijn werk. Ik volg ook veel clubs en podia in Japan en probeer bij veel optredens live op YouTube te zijn, als dat wordt aangeboden en het tijdsverschil het mogelijk maakt. Anders kijk ik ook naar de programma’s op internet en luister ik er daarna zoveel mogelijk naar. Maar ik krijg ook aanbevelingen van bands die al op de Get Your Genki compilaties (of losse releases) hebben gestaan, en een paar kennissen die in Japan wonen sturen me van tijd tot tijd een aanbeveling.

            Wat interessant is aan mijn label, dat is de laatste jaren niet veranderd: Ik moet gewoon van de muziek houden. Ik geef niet om het genre of de stijl of de productie. Als ik het liedje goed vind, neem ik contact op met de band of de soloartiest. Het maakt niet uit of het een hoogglansproductie is en alle leden hun instrumenten perfect beheersen of dat het thuis in de slaapkamer is opgenomen en de gitaar nogal krom is en de zang misschien veel te hard staat. Natuurlijk moet de artiest akkoord gaan met de release, een zeer belangrijk punt dat niet veel indielabels ter harte nemen. Dit klinkt nu misschien heel willekeurig, maar je kunt mij geloven dat het dat helemaal niet is. Maar het is een hele opluchting dat ik niet naar verkoopcijfers hoef te kijken. Het liedje moet mij in de eerste plaats bevallen, als de luisteraars het daarmee eens zijn en het ook zo zien, zoveel te beter.

            AVO Magazine: Geniet je nu nog evenveel van muziek als vroeger voordat je begon met het produceren van Get Your Genki en andere muziek, hoe heeft het runnen van een label je manier van muziek luisteren beïnvloed?

            Christian: Ik luister nu eigenlijk een beetje anders naar muziek voor Get Your Genki. Was ik in het begin bijna overal heel enthousiast over, nu ben ik toch wat kritischer. Ik probeer voor de nieuwe compilatie ook meer verschillende muziekstijlen te mixen, dus niet alleen pop en rock, maar ook rap en hiphop, experimentele muziek, funk of jazz. Ik probeer natuurlijk nog steeds overal voor open te staan, maar dat lukt niet altijd, en sommige muziek klinkt onterecht hetzelfde of begint me te vervelen. Dat klinkt nu heel kritisch, maar ik heb gewoon afwisseling nodig, je wilt toch ook niet elke keer pizza eten, ook al vind je pizza nog zo lekker. Toch is een maand zonder pizza’s gewoon geen goede en evenwichtige maand. Maar toch, Get Your Genki is mijn baby die ik alleen opvoed en die krijgt te eten wat ik lekker vind. Oh man, zoveel metaforen, ik hoop dat dat niet zo klinkt alsof ik op mensen neer kijk.

            AVO Magazine: In ons vorige interview hadden we het erover dat je niet vasthoudt aan één muziekgenre en de verschillende muziekstijlen die Japan te bieden heeft wilt belichten, waardoor de compilaties heel divers zijn en misschien ook verrassend voor degenen die zich meer aangetrokken voelen tot één specifiek muziekgenre. Wat zou je willen zeggen tegen degenen die nog niet besloten hebben om een compilatie te kopen?

            Christian: Mhhh, ik heb af en toe met het idee gespeeld om compilaties van een bepaald genre te maken. Dus misschien alleen shoegaze of elektronica, gecompileerd uit de vorige compilaties, dat zou interessant zijn als er vraag naar is. Anders zou ik de mensen zeggen dat het de selectie van verschillende stijlen is die interessant is. Of het kan interessant zijn, afhankelijk van hoe open-minded of experimenteel je bent. Een compilatie als deze is vaak een verrassingspakket en het goede van de verschillende stijlen is dat het, in het beste geval, nooit saai wordt. En als het ene of het andere nummer je niet bevalt, is de volgende zo aan de beurt. Misschien zou ik een oproep willen doen aan deze besluiteloze mensen: Wees moedig: kijk verder dan de horizon, sta open voor nieuwe en onbekende dingen.

            AVO Magazine: De laatste paar jaar waren erg vreemde jaren wat de pandemie betreft. Wat betekende dat voor Get Your Genki als label?

            Christian: Verrassend genoeg heeft de pandemie mij als label bijna niet getroffen. Distributiekanalen werden doorgesneden, maar niet opgegeven. De productie van cassettes, CD’s en vinyl bleef wat mij betreft vrijwel onaangetast. Het enige probleem dat ik me herinner was de productie voor het debuutalbum van LAST TO THINK. Zij stonden ook op Volume 3. Aangezien alle leden van de band in verschillende regio’s van Japan wonen, was het voor hen onmogelijk om de nummers voor het album op te nemen. Dit vertraagde de productie natuurlijk behoorlijk.

            Wat betreft andere zaken ging het er heel anders aan toe. De indiescene in Japan leeft van zijn live-optredens. Dat betekent niet alleen financieel, maar ook in termen van populariteit: als je lange tijd niet optreedt, verlies je snel je aanwezigheid, ondanks de grote schare fans die veel bands in Japan hebben, en die absoluut uniek is.

            Ik was dan ook zeer trots dat ik in samenwerking met THE MAIN ACTOR IS U een compilatie van verschillende bands online kon verspreiden: alle opbrengsten gingen rechtstreeks naar het livepodium. Ik ben erg blij dat ik PANKIN, bassist en zanger van GOOFY18, kon steunen. En het was precies dit soort samenwerkingsverbanden die uiterst belangrijk waren din de moeilijke tijden van de pandemie en ook mij en sommige bands veel dichter bij elkaar brachten. Ik persoonlijk, niet noodzakelijk Get Your Genki Records, maar dat telde gewoon niet in zulke tijden.

            AVO Magazine: Is er een specifiek (of misschien een paar) hoogtepunt dat je echt is bijgebleven en een glimlach op je gezicht brengt telkens als je eraan denkt?

            Christian: Dat zijn er een heleboel, om eerlijk te zijn. Voor sommigen is het misschien iets kleins, maar elke keer dat een cassette wordt ontvangen door de deelnemende bands en ik feedback ontvang, is dat voor mij een absoluut hoogtepunt! Ik ben ook erg blij met de vele uitnodigingen om bier te drinken, en sommige bands hebben me zelfs uitgenodigd om hen te bezoeken op tour, dus ik weet zeker dat ze me ergens zullen onderbrengen tijdens mijn verblijf in Japan. Af en toe krijg ik cadeautjes van bands, zelfs maanden later, wat me altijd erg blij maakt. Ik zou willen dat ik een Get Your Genki festival in Duitsland kon organiseren waar ik een heleboel van de Get Your Genki bands op één plaats kan ontmoeten, dat zou echt leuk zijn! Wat me ook heel erg blij maakt, is als bands uit de eerste 2-3 jaargangen mijn naam nog kennen en me soms een privébericht sturen. Dit hoeft niets belangrijks te zijn, het gaat eigenlijk gewoon om het contact, maar ik ben daar echt heel blij mee.

            AVO Magazine: Laten we eens vooruit kijken naar het nu en wat de toekomst zal brengen voor Get Your Genki Records. We kunnen de negende compilatie van Get Your Genki al te pakken krijgen, wat wil je hierover delen?

            Christian: Op een gegeven moment dacht ik, misschien in een vlaag van begroetingswaanzin, dat de bands eigenlijk gewoon naar mij toe zouden vliegen. En dat ik ze op zijn laatst pas vanaf volume 5 zou hoeven uit te zoeken. Maar dat is natuurlijk niet het geval, en dat is eigenlijk maar goed ook. Ook na al die jaren is het nog steeds erg leuk om zelf bands te ontdekken en contacten te leggen.

            Eigenlijk begin ik altijd op hetzelfde moment als voor Volume 1, met alle onzekerheden, de opwinding en met maar één plan voor ogen: een goede mix van verschillende stijlen vinden en dat alles in samenwerking met de bands tot stand brengen. Onlangs ontdekte ik een andere geweldige compilatie met onafhankelijke bands uit Japan en ik vond sommige van de bands erg goed. Maar toen ik contact opnam met deze bands om hen te vragen over een samenwerking, ontdekte ik dat ze niets wisten over de compilatie: de nummers waren gewoon gedownload van het internet, gebrand op CD en verkocht voor veel geld! En dat is bij mij precies niet het geval en zal het ook nooit worden: Alle bands op Get Your Genki hebben hun toestemming gegeven en de compilaties zijn in samenwerking met de bands tot stand gekomen. En dat vind ik alleen maar eerlijk en belangrijk, al deze bands maken fantastische muziek en dat moet ook in ere gehouden worden!

            En dat was precies mijn bedoeling en aanpak met volume 9. Het was eigenlijk niet zo moeilijk om bands te vinden die ik goed vind, maar het verschilt nogal van volume tot volume, maar voor deze release was het geen probleem. Zoals altijd heb ik me laten gaan wat betreft stijlen of thema’s. Ik had met volume 8 al eens een thematische compilatie geprobeerd, die ook zeer goed werd onthaald, maar ik denk dat het hele pakket de luisteraars een beetje overdonderde: er waren gewoon veel te veel bands, ook al zijn ze allemaal vrij uitstekend. Met volume 9 van Get Your Genki wilde ik een stapje terug doen, terug naar het begin, om het zo maar te zeggen.

            AVO Magazine: We zitten nog in het eerste kwartaal van 2022, wat betekent dat er nog vele maanden te gaan zijn om van dit jaar een goed jaar te maken. Wat voor plannen heb jij nog meer voor dit jaar?

            Christian: Tegen de tijd dat dit interview gepubliceerd wordt, zal het waarschijnlijk officieel zijn (red. Zeker weten, want het is nu uit!): naast Volume 9 en het al genoemde debuutalbum van LAST TO THINK, komt er ook een hommage of misschien wel een reimagined soundtrack van de film HAUSU. Ik kijk daar echt naar uit! Er komt een gelimiteerde versie met veel extra’s en er zal de mogelijkheid zijn om alle 3 de releases als bundel te kopen… Hoe precies, dat zal binnenkort duidelijk worden.

            Daarnaast denk ik dat ik eindelijk (nu we terugkomen op de pandemie-kwestie) een stand zal hebben op de Nippon Connection in Frankfurt. Dat wilde ik een paar jaar geleden al doen, maar toen stond de COVID-19 pandemie in de weg. Ik weet nog steeds niet precies hoe ik mijn publicaties daar ga presenteren, of hoe ik de stand ga inrichten, en ik vind het vreselijk spannend, maar ik denk dat het geweldig wordt en dat ik daar veel leuke contacten zal leggen en ideeën zal uitwisselen met leuke mensen.

            En dan is er nog een kleine teaser: Ik heb samen met mijn illustrator Ashton een soort sublabel gevonden: GENKI Xperience. Zoveel kan ik er wel over zeggen: het wordt een vinyl release, een zeer geweldige en getalenteerde dame uit Amerika zal er verschijnen. Het idee is om bands, niet per sé uit Japan, de kans te geven hun muziek op GENKI Xperience uit te brengen. Aangezien vinyl, helaas, duurder is dan CD of cassette, moet ik meer aandacht besteden aan de verkoopbaarheid. Maar desondanks zal mijn persoonlijke smaak ook hier op de voorgrond staan, maar het zal nog steeds non-profit blijven, mijn uitgaven zullen ook direct gecompenseerd worden in de verkoopprijs hier, zodat alles bij elkaar opgeteld nul is.

            Nogmaals hartelijk dank aan Christian voor zijn tijd om de vragen voor dit interview te beantwoorden voor de release van Get Your Genki volume 9. Houd de toekomstige aankondigingen van Get Your Genki in de gaten, volg Get Your Genki op Twitter, Instagram, geef het YouTube-kanaal 1000 abonnees en natuurlijk via de officiële website. Wil je wat muziek kopen? Check dan Get Your Genki Records op BandCamp.

            RECLAME
            Francisca Hagen

            Francisca Hagen

            Never satisfied, always exploring. Started with AVO in 2003. Now active as a writer, reporter, reviewer, promoter, photographer, interviewer and presenter. Can be found regularly at conventions and concerts in the Netherlands and sometimes elsewhere in Europe or even in Japan. Big passion for Japan and music, can be made happy with coffee. (click on Soundcloud logo)

            Related Posts

            © ZEROSHIKI
            Muzikanten

            AVO Magazine Interview: 6 vragen aan ZEROSHIKI

            by Francisca Hagen
            31 maart 2022
            0

            In oktober afgelopen jaar, presenteerde het Maleisische Toybox Projects de eerste editie van Toybox Showcase, waar ze vier Japanse indiebands...

            Read more
            Van links naar rechts: Hideki (gitaar), Reona (zang/gitaar) and Tenji (bas) © Dazedgarden

            AVO Magazine Interview: 6 vragen aan Dazedgarden

            31 maart 2022
            © TRILL-DAN

            AVO Magazine Interview: 6 vragen aan TRILL-DAN

            31 maart 2022
            © TEN-SIN [テンシン]

            AVO Magazine Interview: 6 vragen aan TEN-SIN

            31 maart 2022
            BRIDEAR ©︎ Zest

            AVO Magazine Interview met BRIDEAR: “De kern van BRIDEAR is nu echter sterker voelbaar dan voorheen”

            10 september 2021
            Next Post
            Still from Papercloud's music video for the song "Manmade Mermaid".

            7 Nieuwe Muziekvideo’s Die Je Moet Zien (Week 10, 2022)

            Geef een antwoord Reactie annuleren

            Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

            I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

            Donate a digital coffee to keep AVO Magazine online
            RECLAME
            Facebook Twitter Instagram Youtube Soundcloud Discord


            Online magazine sinds 2012. AVO Magazine is een aan Japan gerelateerde entertainmentwebsite met informatie over evenementen in met name Nederland, België en de rest van Europa. Er is een grote focus op Japanse muziek. Andere inhoud die we publiceren zijn verslagen, reviews, informatieve artikelen en interviews. AVO Magazine is ontstaan uit AVO Forum, gestart op 16 mei 2003.

            Contact (Francisca Hagen): info [@] avo-magazine.nl

            Gebruik geen tekst en foto's gemaakt door AVO Magazine zonder toestemming.

            Affiliates

            JPU Records

            1_General CDJapan

            Featured on

            HYPER JAPAN TV logo Lucydafirst - Crate Culture logo

            AVO Magazine Approved

            • Arlequin Photography
            • Get Your Genki
            • Idol is SHiT
            • J-POP streaming
            • Japan Jams
            • Japone Artists
            • The Sushi Times

            Join our Discord Server

            ©2003 - 2022 AVO Magazine - One Click Closer to Japan!
            *Donate to keep AVO Magazine online *

            No Result
            View All Result
            • Evenementen
            • Interviews
            • Reviews
            • Verslagen
            • Colofon
            • Keep AVO Magazine Online
            ©2003 - 2022 AVO Magazine - One Click Closer to Japan!
            • nl Nederlands
            • en English
            This website uses cookies. By continuing to use this website you are giving consent to cookies being used. Visit our Privacy and Cookie Policy.